Alicia Anderssson

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Alicia Andersson - 29 juli 2012 23:46

Godnatt söta läsare! <3
Jag ska bara kolla på "Hajen 1" sen ska jag gå och lägga mig. Imorn åker Saga till Skärgården, sen på tisdag hämtar saga och hennes pappa mig under dan! Hoppas de finns teckning där! Hihi.

Puss puss, jo kanske tar med mig datorn <3

Av Alicia Andersson - 29 juli 2012 22:52

Fy fan vad jobbigt!

jag tänker på dig, messar med dig, skypar med dig men jag får inte träffa dig irl (i real life) ...

du bor så jävla långt bort! Kan inte du flytta till Bromma eller så flyttar jag t Gullmarsplan.

saknar dig så jag dör, du e halva mig / utan dig ingen mig/  sååå sant! har aldrig varit så kär i någon som jag ite har något aning om <3

 


Hoppas tiden går jävligt fort nu, allt har varit jobbigt i mitt liv och jag tror när du kom har inget hänt! <3



Av Alicia Andersson - 29 juli 2012 19:40

Hej <3
just nu äter jag och Saga choklad doppade jordgubbar. Skit gott!

Puss <3

Av Alicia Andersson - 29 juli 2012 15:10

Hej <3
Nu e jag med saga, vi ska äta och sen typ gå ut.. Har en dator nu hemma hos pappa, så jag ändrar min header ikväll!
Puss <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards