Alicia Anderssson

Alla inlägg under november 2012

Av Alicia Andersson - 30 november 2012 17:40

Hej <3

Har inte haft en riktigt bra dag direkt.. Men jag hoppas att den blir bättre när mamma kommer hem med lite snacks och godis, sen blire utgång med några kompisar och min ä*******.. hihi <3  kommer förmogligen lite bilder oxå!


Men som jag skriv det går inte riktigt bra nu, känns som jag utfryser folk som att jag inte har några kvar. Men jag vet ju såklart att jag har de, men de är svårt att veta det när dem inte visar de... <3

Ikväll ska jag bara koppla av och skita i allt... Få ur mig all skit och ha roligt ist! Bryr mig inte vad någon säger eller tycker.

  gammal bild då allt var bra... <3


xoxo <3

Av Alicia Andersson - 30 november 2012 15:43

Här kommer lite bilder från 2011-2012 <3


         Lite bilder från 2011 "sommaren 2011" såå jävla fin sommar!

Saknar allt förutom mitt fula hår på den sita bilden!!


     så kom julen.. De va så tråkig jul, så jag kommer inte ens ihåg den.... hahhaha... joooo, jag var i Spanien! <3


 

så dog min älskling... den som alltid kommer finnas i mitt hjärta <3 Men du dog med tonfisk i magen och jag tror du va glad, gav dig mitt allt önskar jag bara fick e dig en gång till...


  jag slingade hårtet och ångrade de.. hahah.


    Det blev sakta med säkert sommar!


   sen blev mitt hår svart.. Jag själv tyckte de va fint, men inte min mamma och pappa ;)  men inte för att jag brydde mig,haha.   // men de va inte riktigt bara svart lite, lila, grönt osv... <3


 

har ingen riktigt bra bild på mitt fina gröna hår, hahhaaahahahha. Men jag tyckte de va coolt! HIHI


Nu har jag brunt hår och är så sugen på att göra de typ "mörkt blond" -.- mamma säger att de blir till när jag fyller år hahha!


xoxo <3




Av Alicia Andersson - 28 november 2012 11:45

    

Jag måste ha dem!

Så fint med de här och typ en röd hoodie eller nått.

Önskar dem verkligen i julklapp, hahaha.


puss <3

Av Alicia Andersson - 28 november 2012 11:13

Asso jag orkar inte vara sjuk.. de är såå tråkigt!


Ja, iallafall ska nog plugga lite till spanska provet osv

Ha en bättre dag en vad jag ska ha!


xoxo <3

 


- bara en random bild på mig och Saga <3 hahhaha...

Av Alicia Andersson - 27 november 2012 20:37

Hej!

Jag och Isak bestämde oss sakta men säkert göra slut.. Känns lite knstigt, men skönt att vara singel ;)

iallafall idag började jag 09:25 med matte och slutade 15:20 med NO...(TRÅKIGT)

Men imorn blire nog en roligare dag, hoppas jag.

Har precis gjort klart min läxa och väntar på att alla bilder ska bli klara med överförningen. Fan vilken tid de tar! 

Av typ 1700 bilder har bara 200 bilder blivit klara... :(


Men imorn ska jag och mimmi (tror jag)  åka till Nya och checka läget, nej men typ träffa en kompis där! Roligt..

 Vet inte riktigt vad jag ska skriva men men -.-


vad har ni gjort idag då?

   


puss saga <3

Av Alicia Andersson - 26 november 2012 08:02

Hej, är kommer dagens lite fort..

(Sjukt dålig bild)

Av Alicia Andersson - 25 november 2012 23:33

Jag är så ledsen! Har haft så mycket att göra...
Först vaknade jag i morse, pappa skjutsade mig till Saga vi va där och chillade lite (mysigt och tog en massa bilder och videos) kommer upp några nu och några imorn!
Sen fick jag skjuts av pappa hem igen... Sen skulle jag duscha, kolla på en film osv. Så tiden gick ganska fort, men som rubriken säger "bättre sent än aldrig" hihi... Min nya fina mening!

Godnatt och sov gott!! <3

Skapa flashcards