Alicia Anderssson

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Alicia Andersson - 7 juli 2012 22:44

1. Hur gammal är du om fem år? 17

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Saga och Pappa

3. Hur lång är du? 158,2

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Agent 007, ser rött fort

5. Vem ringde du senast? Saga

6. Vem ringde dig senast?Mamma

7. vad va de senaste smset du skickade?vah!? jag trodde du sa till honom ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa , men brukar oftast smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? 2 dagar sen

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna  

12. När vaknade du i dag? 12:57

13. Vilken är din favoritjulsång? vet faktist inte

14. Vilken är din favoritplats? mitt sommar hus i Spanien

15. Vilken plats föredrar du minst? sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hemma och pluggar

17. Vad skrämde dig om natten som barn? mörkret och att sova ensam

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag fick ett roligt sms

19. Hur stor är din säng? ingen aning

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med en t-shirt och underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 1 tror jag

24. Vilka städer har du bott i? 1

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? ja, de kan man väl säga

27. Vilken är din favoritglass? vet inte , typ magnum

28. Vilken är din favoritefterrätt? choklad Brownie och vanilj glass!

29. Tycker du om kinamat? gott , älskar ris :)

30. Tycker du om kaffe? brukar inte dricka det

31. Vad dricker du till frukost? pucko

32. Sover du på någon särskild sida? har ingen aning

33. Kan du spela poker?

34. Tycker du om att mysa/kela? äääälskar :)

35. Är du en beroendemänniska? ja av min mobil och andra grejer

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja...

37. Vill du ha barn? yes

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej det tror jag inte

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet om de är varmt !

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder eller smink

42. Äger du dyrbara smycken? nope

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? MTV

44. Kan du rulla med tungan? nej , tror inte de

45. Vem är den roligaste människan du känner? känner ingen skit rolig...

46. Sover du med gosedjur? haha nej

47. Vad har du för ringsignal? den vanliga iphone singnalen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? yes

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min sopp korg

50. Flirtar du mycket? haha

51. Kan du byta olja på bilen? nej :)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? har inte körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste? engelska boken i skolan

54. Läser du dagstidningen? haha nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? skoja inte

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? nrj eller the voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? haha jag har ingen aning :)

59. När var du i kyrkan senast? ingen aning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? aldrig

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? pappa, han gav mig pengar !

63. Vad lyssnar du på just nu? musik :)

64. Har du varit med i tidningen? nej

65. Vad är det konstigaste du ätit? brukar inte äta grejer som jag inte vet vad det är så har nog inte ätit något konstigt nångång

66. Vem såg dig naken senast? hehe , dedu ;)

67. Vad är det för färg på din tandborste? svart

68. Hur imponerar man på dig? är sig själv , snäll , snygg och gör fina grejer

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? mamma, pappa

70. Har du någon piercing? nope

71. Din största vinst? 50 kronor på trisslott :)

72. Civilstånd? singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? bloggplatsen, facebook , bloggtrafik och andras bloggar

74. Är du fåfäng? fett fult ord :)

75. Ångrar du någonting du gjort? massor ..

76. Hur gammal är din pappa? 53 hihi..

77. Vilket är ditt drömjobb? vet faktist inte

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? ja

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? katt, kanin och hamster

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? kan inte leva utan musik , gillar inte punk  , jag HATAR sveriges väder

81. Svär du ofta? ja förfan , nejmen ja för ofta

82. Sverige när det är som bäst? sommarlovet , fastnej men sommar när det är varmt

83. Kan du åka slalom? kanske

84. Vad har du ätit i dag? frukost och middag

85. Vad har du för utbildning? har ingen utbildning jag är retard

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? inget, man ska inte va de!  

88. Vilken är din bästa egenskap? vet inte , fråga mina vänner

89. Vilken är din sämsta egenskap? jag är ganska jobbig haha

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? haha jag vet inte

91. Saknar du något? massor

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja för då får man träffa familjen ;) haha nej driver för då får man presenter

93. Vad gör dig ledsen? när någon dör eller när jag bråkar med folk

94. Vad gör dig glad? mina vänner , familj , när man gör något roligt!

95. Har du varit gift eller förlovad? nejdu

96. Vad ska du göra i helgen? vara med kompisar

97. Vad är det knasigaste du gjort? haha för mycket

98. Vad har du för laster? laster?

99. Vem är din förebild? vet inte riktigt

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? kolla klart på filmen

Av Alicia Andersson - 7 juli 2012 22:23

Hej <3

Har inget att göra! Så jag bloggar..

myser lite med min lilla kanin ;)

bara väntar tills "bloggplatsen" appen börjar! Så jag slipper ha datorn... Hallå måste man ta med den till stan typ bara för att man vill blogga lite lixom.. :/

iaf så smsar jag lite med alex och mamma !


Här kommer lite Ego pic --


   


puss puss ! <3

Av Alicia Andersson - 7 juli 2012 20:11

hej <3

idag va jag bara med Saga. Vi gjorde inte alls mycket, bara gick runt och snacka...  (på onsdag åker vi t Liseberg!)

kommer bli så himla kul! :)


iaf tillbaka till rubriken jag och saga "färga" håret igår (en sån färg som går ut efter 10 tvättar) jag skulle färga svart, men de blev visst blått.. och saga skulle göra ljusa slingor!

det här va jag igår -  


jag i blått!


-  


jag i svart!


ps: man kanske inte ser så mycket me men! ;)


puss! kommer blogga 3 gånger om dagen när bloggplatsen appen kommer! Då slipper jag gå in på datorn hela tiden!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards