Alicia Anderssson

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Alicia Andersson - 21 december 2012 21:53

Tjena <3

Typ nyss kom jag hem och efter ett fint och mysigt. Nä, nu myser jag lite med min katt och mamma <3


nu ska jag kolla klart på "Morden i Sandhamn" och sen go och lägga mig faktiskt.. Känner mig jävligt trött!

 

Så fina! <3

Älskar dig mamma <3


xoxo <3

Av Alicia Andersson - 21 december 2012 13:18

Tjena <3

Här kommer "day 3"


 


Mitt största minne, men såklart inte det bästa var när jag hade Grönt hår. Men som sagt det är ett minne för livet.. Detta var inte värdens bästa bild på håret, men kan lägga ut mer senare..


xoxo <3

Av Alicia Andersson - 21 december 2012 12:15

Tjena <3
Idag har jag bara åkt pulka med klassen och myst..
Nu är jag hemma och myser med katten och senare när det börjar bli lite mörk så tänkte vi bada badtunna <3

Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards