Alicia Anderssson

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Alicia Andersson - 20 december 2012 22:03

Tjena!

När jag är i Spanien så har jag fixat tidsinställda inlägg till er!

Men bara dem där "day..." blabla, så har fixat det till er... Så att det inte blir helt tomt i bloggen ;)


 

Av Alicia Andersson - 20 december 2012 21:19

Dem här sakerna skulle jag nästan dö för!


 

Tommy Hilfiger mössa <3

Omg! Så fiin


 

Ed Hardy tubtopp

Så fin! Men hittar inte den någonstans...


 

Vanliga ljusblåa jeans. Från Gina Tricot

ps: tänk om man hade såna ben... I sommar måste jag börja träna igen.


 

Ralph Lauren tröja. Så fin röd färg!


 

Tommy Hilfiger tröja. Har en liknande fast en Ralph Lauren, röd och vit.


 

Fin, fin tröja från Ralph Lauren <3


 

Fin Gant tröja. VILL HA


 

Ralph Lauren jacka!


Hahah, mycke Ralph Lauren och Tommy Hilfiger.. Men så fina tröjor osv.


xoxo <3

Av Alicia Andersson - 20 december 2012 21:11


Här kommer "day 2" ....


 

Jag gillar mina kompisar <3  Dem betyder sjukt mycket för mig, utan dem ingen mig.. Såklart det finns konstiga kompisar och såklart jätte snälla kompisar. Men dem där tre kompisarna där uppe är inte bara dem bästa utan det är Saga min bästis oxå!


 


puss puss på dig <3

Av Alicia Andersson - 20 december 2012 21:00

Nån som vill komma hem till mig? ;) Har bara så sjukt tråkigt...

Idag har varit en sån här tråkig dag som man bara vill ha slut på.. osv. Jag hoppas på en bättre dag imorn!


Tänkte i nästa inlägg, så kommer en videoblogg.. Om det funkar..


aja, nu kollar jag på film och har otroligt tråkigt.. Ska kanke kolla på en roligare film, hahah.


puss puss <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards