Alicia Anderssson

Alla inlägg under september 2012

Av Alicia Andersson - 1 september 2012 23:21

Hej   

just nu fixar jag naglarna färgen blir lite ljus rosa.. kommer köra den färgen ett tag nu, så jag slipper byta hela tiden   


        


vad har ni gjort idag då?   


puss puss    

Bloppis-annons
Av Alicia Andersson - 1 september 2012 22:03


   

ni kan nå mig på facebook " alicia andersson"  eller smsa "0763060705"   

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Kläder & Skor, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    25:-
 
Av Alicia Andersson - 1 september 2012 21:34

... lånemobil ut?

japp, den e skit ful men har faktiskt tappat den ganska många gånger och den går inte sönder så klart bättre än Iphones! Saknar såklart att hålla på med Instagram och facebook och sånt, men de är då bra att jag har en dator annars hade jag juh fan inte klarat mig... haha


       <--- de där va min fina mobil som jag har nu.. En vanlig ful Sony Ericsson.

Dem sa att de skulle ta typ 1 vecka och fixa den, har haft den nu i typ 2-3 dagar..

Men jag klarar mig!   




 


"min" fina Iphone 4s !!

Av Alicia Andersson - 1 september 2012 20:10

jo, de kommer inte jag skriva i bloggen tyvärr... hihi...   


iaf idag har jag inte gjort någonting har varit för trött (tråk dag) 


Här kommer lite bilder från mig och Felicia   

   


puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards